10 Shoes – 10 Must-Have

Visit me on my new website: www.cristinaplaian.ro

Garderoba noastră este una incredibil de stufoasă, dar la materia încălțăminte cum stați?

 Mă pregătesc să plec la București și sunt nehotărâtă ce să îmi iau cu mine. Pentru patru zile mi-ar trebui vreo două geamantane, însă trebuie să mă limitez. Așadar, am făcut pentru voi o lista de 10 de tipuri de încălțăminte ce nu au voie să lipsească din șifonierul vostru.

1.Sneakers! Începem cu ce e mai comod, pentru că, să nu ne mai mințim, adorăm zilele cu soare când tenișii sunt singurele încălțări ce te ajută să te plimbi comod. Așadar, o pereche de teniși nu trebuie să lipsească din garderoba nimănui. Sunt comozi, sunt ieftini, sunt cool, și întrunesc o ținută comodă și fashion.

_MG_8691

2. Tall Boots! De cizme nu mai vorbim, căci sunt sigură că avem cu zecile. Însă, un must-have sunt cizmele până la genunchi ce te ajută în orice situație. Fie că vrei pantaloni, fie că vrei fustă sau rochiță, se pliază perfect pe picioarele tale extraordinare și fac privirile să fie ațintite doar spre tine.

20140214_210851

3.Animal Print Heels! Sunt un must-have, mai ales dacă obișnuiești să fii îndrăzneață și să ai tot timpul ceva ieșit din comun în garderoba ta. Indiferent că le combini cu o ținută într-o singură culoare, sau te dorești mai sofisticată, sunt perfecte pentru seri de neuitat.

2014-03-12 11.49.29

4. Black Heels! Pantofii pot fi de multe feluri, începând de la cei foarte simpli, până la cei cu tot felul de berete, platforme și tocuri cui. Așadar, indiferent care din aceștia te definesc, trebuie să ai măcar o pereche în dulap.

334871_432607330120297_434991446_o

5. Ankle Sandals! Sandalele cu beretă la gleznă dau un aer extravagant, pe care l-ai dori să îl ai în fiecare seară. Găsește perechea ce te caracterizează și încearcă-le. Nu vei regreta!

3

6. Ballet Flats! Aceștia sunt la ordinea zilei, mai ales acum, când se apropie vara. Sunt cei mai comozi și cei mai ușor de asortat cu orice ținută te hotărăști să îi porți. Culori de tot felul, print-uri și accesorii, transformă-te și îndrăznește.

2013-07-06 15.04.03

7. Flat sandals! Sandalele de vară, joase, sunt cele mai potrivite în sezonul cald, mai ales când te vezi pe o plajă, înconjurată doar de necunoscuți. Sunt comode, ușor de accesorizat și îți oferă un aer de seriozitate și confort în același timp. Trebuie neapărat să ai măcar o pereche!

8. Gumboots! Cizmele de cauciuc s-au transformat într-un must-have în ultimul timp. Deși, prima mea pereche de cauciuc am avut-o pe la 3 ani, continuă încă să ne surprindă an de an. Dacă la 3 ani le aveam roz cu inimioare, acum am trecut la ceva mai serios, negru perfecționându-mi impecabil ținuta.

_MG_4063x

9. Platforme! Botinele cu toc plin sunt adevărate provocări. Deși par dubios de incomode, sunt extraordinar de confortabile. Am câteva în șifonier și le port ori de câte ori am ocazia.

_MG_8664

10. Short Boots! Fie că ai cizme scurte (așa îmi place mie să le spun) cu ținte, cu print sau simple, îți alungesc piciorul, încât crezi că nu se mai termină. Sunt un must-have al sezonului și tu trebuie să le încerci neapărat!

2013-03-24 16.12.38

Bineînțeles, nu le voi lua pe toate cele menționate cu mine la București, dar e bine de știut că le am în șifonier. Vă pup și vă mai scriu de la Bucale!

UntitledKJHG

Lasă un răspuns

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te altor 466 de urmăritori

  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
