1 in 3

”La mulți ani, mămicul meu scump! Îți mulțumesc că mă ocrotești, că mă înțelegi și mă iubești! Fără tine nu aș exista! Te iubesc din suflet!”

Anul acesta mesajul de 8 martie către mami a fost mai scurt, nu din cauza lipsei mele de sentimente, ci din cauza telefonului. Obișnuiam încă de mică să o răsfăț cu câte o scrisoare lungă (ăăă), în care îmi așterneam sentimentele pe care ii le port. Timpul trece, noi am crescut, dar se pare că ele nu prea îmbătrânesc. Mami arată mai bine decât acum 10 ani, și sincer vă spun asta, e mai îndrăzneață și într-un final se lasă pe mâna mea la materia coafură.

Ieri m-a ținut două ore în dormitorul ei, făcând parada modei, plângându-se că nu are cu ce se îmbrăca. Credeam că asta sunt eu, fata de 21 de ani, care e în permanentă schimbare și mereu are nevoie de haine noi. Dar nu, asta e mami, mami cea care nu are cu ce se îmbrăca, deși imediat se rupe dulapul de atâtea rochii, fuste, eșarfe, bluze, pantaloni, sacouri, paltoane…nu mai continui!

Astfel, m-am hotărât astăzi să vă dau un mic sfat. Nu contează ce porți, atâta timp cât e în combinația bună și tu te simți bine. Am alcătuit trei ținute cu o singură bluză ZARA, culoare neutră, foarte simplă, în abordări total diferite.

  1. Dacă dorești să mergi doar la școală sau prin magazine, ținuta ideală e compusă din pantaloni, cizme înalte până la genunchi, bluza ZARA, accesorii și o geacă în caz că e frig. Foarte lejeră, o puteți îmbrăca în zilele ploioase de primăvară, definindu-vă foarte bine silueta.

1

2

 

  1. O ținută mai pretențioasă dar cu un efect extraordinar. Îmi este atât de dor de pantalonii scurți, încât răbdarea mea se află la final. O culoare foarte potrivită pentru sezonul acesta, combinată cu una neutră în partea de sus, rezultă efectul unui outfit de invidiat.

 

4

3

6

5

3. Ador botinele acestea și le combin în cât mai multe feluri, pentru comoditatea și look-ul lor extraordinar. Ultima ținută compusă cu aceeași bluză gri, a avut un impact mare în rândul fetelor. Este foarte simplă și ușor de accesorizat, astfel o fustă neagră cu botine fac deliciul unui look diferit într-o zi primăvăratică.

7

8Acestea fiind spuse și arătate, vă pup și vă urez o Zi a Femeii cât mai frumoasă!

UntitledKJHG

 

Lasă un răspuns

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te altor 466 de urmăritori

  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
