Burgundy Love

Îmi amintesc mereu de zilele de început…abia așteptam să ne vedem, noaptea adormeam cu mesajul de la el, dimineața așteptam să mă sune să mă trezească și la amiază să vină cu mult așteptata ciocolată spunându-mi că îi e dor de mine.

Visit me on my new website: www.cristinaplaian.ro

Acum am trecut la altă etapă, o etapă critică, etapa în care nu dormim niciodată separat, ce-i al meu e și al lui, ce-i al lui e și al meu, Însă am decis să nu las iubirea asta să se piardă, ci să reînviu ceea ce am înăuntrul meu. Așadar, am propus o întâlnire…o întâlnire simplă, cu o apă plată și o cafea în față, la cafeneaua noastră din centru, cu hainele pe care el nu le mai văzuse niciodată și cu sclipirea pe care în ultima vreme am cam uitat-o în sertar.

burgundy88

burgundy888

Și am început. Îmi plăceau paltoanele la nebunie, dar cum puteam să îl dau pe spate pe iubitul meu care mă știe îmbrăcată, dezbrăcată, machiată, demachiată, dimineața și seara, bolnavă și sănătoasă, fericită și supărată?

Știam că știe că pun accent pe detalii, pe culori, pe tot ce ține de imaginea mea. Și atunci mi-a venit în minte o culoare pe care nu am mai purtat-o niciodată: vișiniu. L-am surprins cu o culoare turbată în părul meu, de ce să nu îi aduc aminte cât de mult îl iubesc printr-o schimbare nevinovată?

N-aveam de gând să îmi dau toate economiile pe o întreagă ținută, așa că m-am îmbrăcat simplu, colorat, cu pantaloni, cămașă, colier și palton. Cu cămașa nu am avut bătăi de cap, căci știam ce îmi place și cu ce trebuie să o combin. Paltonul, pe care îl căutam demult, excentric, diferit, estetic, l-am găsit mai greu, dar atunci când rămâi dezamăgită la shoppping, cineva parcă așterne totul în fața ta – palton care nu avea cum să fie uitat pentru că iarna nu ne-a părăsit deși ne păcălește cu grade pozitive.

DSC_6833

Nu vroiam să vină după mine, mașina părinților era prea departe pentru a mă deplasa să o iau, așa că am luat autobuzul. Am realizat că autobuzul are anumite întârzieri, anumite inconvienente dar știam că mă va duce la el. Am coborât după un drum de 10 minute (cam asta e distanța de la mine de acasă până la cafeneaua noastră). Aveam niște emoții încât nu mai știam unde îmi e inima…în gât sau la locul ei?

Mă aștepta ca de obicei, îmbrăcat impecabil, cu cămașa neagră ce îl făcea atât de sexy, cu paltonul negru, lung până deasupra genunchilor, descheiat, și un trandafir ce m-a făcut să îmi aduc aminte de ce îl iubesc pe el.

A fost o întâlnire minunată! Am râs, am povestit (mai mult eu), îi spuneam cât îl iubesc, îmi spunea cât mă iubește, cât de frumoasă sunt și ce frumos m-am îmbrăcat. Era tot ce vroiam să aud, că îi sunt sufletul pereche, auz citit printre rânduri. M-am reîndrăgostit de iubitul meu, așa cum am mai făcut-o de n ori până acum, și cum o voi face o viață întreagă!

Burgundy love, mulțumesc pentru o seară vișinie perfectă în doi!

Visit me on my new website: www.cristinaplaian.ro

DSC_6794

DSC_6806

DSC_6849

DSC_6815

DSC_6853

Burgundy outfit:

Ronit Zilkha Coat

Burgundy Shirt

GumBoots – Meli Melo Necklace

Lasă un răspuns

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te altor 466 de urmăritori

  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
