The story: I’m a daring girl!

Am povestit data trecută în “The story” despre colaborarea mea, și am rămas să vă spun mai multe. Am și uitat de când nu mi-am mai făcut părul singură, asta datorită stiliștilor de la Salon Excentric Sibiu. Zilele trecute am făcut o probă de un coc elegant, căci încet-încet ne pregătim de shooting-uială.

Image

Cocul inspiră eleganță, meticulozitate și precizie. Mă imaginez purtându-l într-o zi de primăvară, la o nuntă! Ușor accesorizat cu un colier ce îmi învăluie gâtul atât de feminin, cu o rochie neagră, simplă, pe corp. Rochia lungă slim învăluie perfect părul, făcându-l să fie subiectul principal în această poveste. Spatele adânc dezgolit, inspiră feminitate și mister în același timp, și ar intriga orice prezență masculină din jurul oricăreia dintre noi. Privirile sunt ațintite asupra ta, când tu pășești cu atâta grație pentru că te simți într-adevăr specială.

Image

Cel mai important la această coafură este starea ta de spirit. Ca femeie, trebuie să te simți specială în momentul în care stiliștii îți acordă atenția cuvenită, transformându-ți podoaba într-o operă de artă.

Cocul denotă eleganță și profesionalism! Nu ezita să porți ceva ce nu credeai vreodată că ți se va potrivi.

Vă pup și zâmbiți că vă stă bine!

Image

Image

Image

Comments
2 Responses to “The story: I’m a daring girl!”
  1. :) spune:

    și ar intriga orice prezență masculină din jurul oricăreia dintre noi*

Lasă un răspuns

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te altor 465 de urmăritori

  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
