] Păr vopsit sau natural? [

Image

Multă lume m-a tot întrebat ce fel de vopsea folosesc aşa că m-am decis să scriu un post să vă dezvălui „secretul”. 

Am început să mă vopsesc anul trecut prin aprilie, nu din necesitate, ci din fiţă (să spun drept). Din prima clipă m-am vopsit la salon, la o doamnă ce îmi este foarte apropiată sufleteşte şi care ştie foarte bine să lucreze cu părul. Încet încet mi-am deschis culoarea părului şi am ajuns la nuanţa aceasta, cea pe care o am de vreo nouă luni.

Am fost mereu pe concepţia că e mai bine natural decât să fii din două în două luni la salon, ca o femeie care chiar are nevoie. Însă după ce am avut „bălării” prin cap, şi m-am vopsit, au început să apară şi firele albe, care sincer vă spun, apar primele după ce încep să îţi crească rădăcinile (pe partea asta seamăn cu tatăl meu care la 30 de ani a fost complet cărunt).

Aşadar, nici eu nu ştiam exact ce îmi doream, şi abia după ce m-am vopsit de câteva ori am ajuns la o culoare care mi se potriveşte perfect. Culoarea din părul meu e o combinaţie de vopsele de la Subrina, producător profesional, bineînţeles cu oxidantul necesar oricărei colorări.

1 tub 8/45 light blond + 1 tub 7/7 medium blond-brown + oxidant Subrina

Image

Image

Image

Eu mi-am cumpărat şi un set de extensii care sunt exact culoarea mea!

Clip On Şaten Auriu!

Vă pup şi zâmbiţi că vă stă bine!

Lasă un răspuns

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te altor 465 de urmăritori

  • Bloguri, Bloggeri si Cititori
