] Ai noștri sunt eroi! [

Image

Am început de câteva zile lucru în folosul festivalului, să spun aşa, şi am ajuns la concluzia cea mai inteligentă ever: „Ai noştri sunt eroi”!.

Lucrez ca un om normal opt ore pe zi şi sunt mândră de cei care nu se sfiesc să spună că lucrează…fie în birou, fie pe stâlp, fie într-un fast-food, fie fabrică sau atelier de orice fel…ei muncesc şi sunt realişti că munca nu e o ruşine!

Am realizat zilele acestea că munca ce o practic mi-ar putea deveni rutină!

  • Am lucrat şi în anii trecuţi dar ştiam că festivalul va trece şi voi putea dormi cât vroiam.
  • Am lucrat în televiziune având propria emisiune şi, liceeană fiind, mă trezeam la ora cinci pentru ca la ora şapte să intru în direct şi la opt să fiu la şcoală!

A devenit pentru mine obişnuinţă să îmi produc proprii bani şi să încerc să mă descurc singură!

Dar în vara asta am realizat că mai am un an de studenţie după care mă aşteaptă viaţa…viaţa la serviciu, viaţa acasă, viaţa de familie, viaţa….

Mi-am dat seama că părinţii noştri sunt eroi….după ce veneau de la muncă aveau timp să facă de mâncare, curat şi să se şi ocupe de noi şi bălăriile din mintea unor copii neştiutori de viaţă!

Sinceră vă spun să fiţi recunoscători şi să vă iubiţi părinţii exact cum sunt! Tot ceea ce fac, sau au făcut ( ca mai apoi să plece şi să aibă grijă de voi din ceruri), a fost doar pentru binele vostru!

Eu vă spun să zâmbiţi că vă stă bine…şi eroilor noştri le stă cel mai bine aşa!

Comments
One Response to “] Ai noștri sunt eroi! [”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] mei, de a mă vedea împlinită, fericită și câștigată cu viața mea. Spuneam într-un post anterior, că eu sunt mândră de părinții mei, pentru cât de eroi sunt în fața mea că ne-au oferit […]



Lasă un comentariu

  • Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te celorlalți 465 de abonați.
  • Bloguri, Bloggeri si Cititori